dissabte, 24 de desembre del 2016

III

Cobriré els teus ulls,
Cobriré els teus pits.
El teu passat és nostre.
L’oblit,
EL paràsit.
Evanescència de l’esperit
Dels romàntics,
Els qui creuen
En allò que mai han vist.

Cobriré els teus peus,
D’amor sense esperit.
Dels moderns,
Que ja no creuen
En l’infinit.

Caminaré,
Caminaré
Sobre la teva pell.
Morta,
Bellesa transparent.

Creuré,
Que ets meva,
Que em pertanys.
Seré teva,
M’entregaré,
Defugiré
Les altres vides,
Les altres morts.
Dansaré amb tu
La dansa de les flors,
La dansa dels insectes.

Serem elles,
Serem ells.
Sobreviurem a les tragèdies
Banals de la nostra existència.

Serem nostres,
Serem teves,
Serem d’ells.

I et diré:

No sé d’on vinc,
Sóc ninotchka.
El sento,
Sóc ninotchka.
S’apodera,
Sóc ninotchka.
Només volia somiar,
Sóc ninotchka.
A vegades em cremo,
Sóc ninotchka.
Fuig,  
Sóc ninotchka.
No vull caure,
No vull volar.
Sóc ninotchka,
Vaig estimar.
Sóc ninotchka,
Vaig estimar.
Sóc ninotchka,

Vaig estimar...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada